• Viden om offentligt indkøb & CSR
  • Karriere
  • Om SKI
  • Kontakt
  • EN​
​
 
Log på mit SKI
Sidste nyt om coronavirus og indkøb på SKI-aftaler​

Søg
/PublishingImages/Hero/Forside.jpg

Velkommen til SKI

Vi laver indkøbsaftaler, der samler indkøb på tværs af det offentlige og afløfter udbudspligten. Når vi løfter i flok, opnår vi større besparelser og bedre betingelser.
Søg

Find aftale inden fo​r

Se alle aftaler         → Se SKI-kataloget         →
​
Opdaterer data...

Kommende aftaler

Se alle kommende aftaler         →

02.07

Kommunikationsprodukter og -løsninger

2023-12-21T06:00:00Z
December 2023

02.19

Fagsystemer

2023-10-04T06:00:00Z
4. oktober 2023 (rammeaftalen)

02.02

Computere

​Sortimentet er endnu ikke fastlagt, men vi forventer det tager udgangspunkt i sortimentet på den eksisterende aftale. 

2023-10-31T16:00:00Z
Q4 2023

50.07

Kommunikationsprodukter

2023-11-01T06:00:00Z
1. november 2023

Nyheder og arrangementer

Se alle nyheder         → Se alle arrangementer         →
  • Miljømærkning Danmark: Når du vælger miljømærket, kan du købe grønt ind – og overlade hovedpinen til os

    25. juni 2020
    Hvis Rikke Dreyer fra Miljømærkning Danmark skal opsummere fordelene ved at købe miljømærkede produkter og ydelser i den offentlige sektor, falder svaret ganske prompte: Miljømærker gør det enkelt at købe grønt ind! Bag ved det korte svar ligger et komplekst og gennemprøvet koncept. Vi sætter fokus på miljømærkernes betydning for offentligt indkøb her. →
  • Her er din genvej til nemmere indkøb på SKI-aftaler

    25. juni 2020
    Er du ny i offentligt indkøb, eller har du bare ikke tidligere arbejdet med SKI’s aftaler? Så er det nu, du skal sætte kryds i kalenderen! →
  • Digitale læremidler: Aarhus Kommune høster erfaringer fra pilotprojekt

    25. juni 2020
    Aarhus Kommune ville gerne komme godt fra start med brugen af 02.40 Digitale Læremidler og det tilhørende dynamiske indkøbssystem. Derfor iværksatte de sammen med SKI et pilotprojekt, og nu er de første erfaringer høstet. De danner grundstenen i det videre arbejde med aftalen. →
  • Abena: Verden blev vendt på hovedet, da corona ramte

    25. juni 2020
    I marts ramte corona for alvor Danmark, og verden blev vendt på hovedet. Abena sælger værnemidler og produkter til personlig pleje og rengøring, og de har i den grad mærket, hvad der sker, når alle lande jagter de samme varer. Samtidig gør Abena sig klar til SKI’s nye aftale om forbrugsartikler. Her er sortimentet opdateret på grund af høje krav til miljø og kvalitet. →

Få hjælp til

  • Sådan bliver du kunde

    ​​Alle offentlige organisationer, der er underlagt udbudsreglerne, kan tegne et abonnement hos SKI og bruge vores rammeaftaler til indkøb. →
  • Brug af SKI’s kataloger

    Når du skal købe ind, kan du bestille de e-kataloger, der er relevante for dig, og hente dem over i dit eget e-handelssystem. Få mere viden om processen, download vejledninger og se driftsstatus på vores kataloger. →
  • Hjælp til udbud efter den nye udbudslov

    Udbudsloven, der trådte i kraft den 1. januar 2016, giver nye muligheder. Har du brug for inspiration til, hvordan du kan bruge de nye muligheder i loven, så meld dig til et eller flere dialogmøder. →

Leverandør i SKI

​
  • 7 gode råd: Sådan bliver du SKI-leverandør

    Ønsker du at være leverandør på en SKI-aftale? Udbudsprocessen kan opleves som svær at finde rundt i, og derfor giver vi her syv gode råd, som kan gøre processen mere effektiv for dig som tilbudsgiver. →
  • En typisk udbudsproces - trin for trin

    Mange virksomheder er interesserede i at blive SKI-leverandører. Her kan du få et overblik over den grundlæggende fremgangsmåde for en udbudsproces. →
  • Mange SMV'er er SKI-leverandører

    Har du en lille eller mellemstor virksomhed? Og overvejer du at byde ind på et SKI-udbud? Bliv klogere på, hvordan du er stillet i udbudskonkurrencen og konsortiedannelse. →
  • Indrapportering af salg på SKI-aftaler

    Når du er leverandør på en SKI-aftale, er du forpligtet til at indrapportere den omsætning, du har haft på den pågældende aftale. →
Atea - selfcleaning
​​​​​​​​​​​​​​​​​

Se, hvordan SKI hjalp

Se alle kundecases         →
​
  • Herning Kommune: To skridt til et nyt lønsystem

    Med et solidt forarbejde og et pennestrøg på en SKI-aftale har Herning Kommune erhvervet værktøjerne til at toptune kommunens administration på lønområdet. To skridt har sikret, at kommunen har fundet en løsning, som dækker alle deres behov. →
  • Nyborg Kommune: Tablets: Klar til skolestart

    Sommerferien nærmer sig, og skoler landet over skal i gang med at gøre status og købe nye tablets ind til et næste skoleår. Det gælder også i Nyborg Kommune, hvor de bruger SKI’s aftale til at købe ind. Det sparer både kommunen tid og penge. →
  • Holbæk Kommune: Endelig en gevinstberegning, der passede!

    I Holbæk Kommune traf de en beslutning: Vi vil have høj compliance, så vi kan realisere vores besparelsespotentiale på forbrugsartikler nu og i fremtiden. Det har kostet ressourcer, men har også allerede båret frugt. →
Kontakt os på kundeservice@ski.dk

Kontakt

Telefon +45 33 42 70 00
E-mail kundeservice@ski.dk

Find medarbejder
Pressekontakt

Læs mere om os
Cookie- og privatlivspolitik

Om SKI-aftaler

Om vores rammeaftaler​
Om forpligtende rammeaftaler
Om frivillige rammeaftaler
Om Statens Indkøbsprogram
Om regionalt forpligtende aftaler​
Vejviser varer
Vejviser tjenesteydelser
Vejviser it​
It-paletten​
Indkøbsdatasamarbejdet​​​

For kunder

Sådan bliver du kunde​
Om e-kataloger​
Netværksgrupper​
Registrer dit køb​
ETHICS for kunder​
Om vores brugerpanel​

For leverandører

For leverandører på SKI-aftaler
Sådan bliver du SKI-leverandør
SKI's leverandør-logo​
ETHICS for leverandører​​​
Indrapportering​​

​​​​​​​​​​ ​​​​​​​​​​​​ ​​​
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S | Zeppelinerhallen | H.C. Hansens Gade 4 | 2300 København S | CVR 17472437 |             EAN 5790000275847
​​​